2011. február 10., csütörtök

Leighton Meester a "Nylon" címlapján

Leighton Meester látható a Nylon magazin 2011-es februári számának címlapján.

Íme néhány dolog amit a 24 éves színésznő megosztott a magazinnal:

Gossip Girl-ös karakteréről, Blair Waldorf-ról: Blair.... nos, nem is tudom igazán.... annó be kellett lépnem egy teljesen idegen testbe, hogy együtt tudjak érezni Blair-rel és a döntéseivel. Blair nagy hozzáértéssel, jól képzetten és magányosan nőtt fel. Szerintem az anyja nem kifejezetten a legtámogatóbb személy a világon és...... Blair nagyon versengő és ez természetesen jön nála, általában. Ugyanakkor hoz olyan döntéseket amelyeket én sohasem tennék. 

Country Strong-beli karakteréről, Chiles Stanton-ról: Ő egy "annyira félek mit gondolnak rólam az emberek" típus. Egy tudatlan, unalmas, szép arcú teremtés. Bár én teljesen meg tudom érteni honnan jött. Különösen ha Dallas-ból, vagy Texas-ból jössz és szépségkirálynő vagy - nem tudsz gitározni, látszólag értelmetlen popdalokat írsz.... ezek mind teljes mértékben összefüggnek egymással. Ez szomorú és édes egyszerre.

A családjáról és a barátairól: Szeretem ha a családom és a barátaim kritizálnak mert ők tényleg ismernek engem. Ha gondolnak rólam valamit szeretném ha elmondanák nekem, de ha kövér vagyok vagy valami ilyesmi... Nos? Oké? Nagyszerű. Nem igazán számít az ilyesmi. Mi van akkor ha kövér vagyok? Számít ez? Felnőtt nő vagyok, és néha talán egy kicsit kövér, de egyedül vagyok ezzel? Nem hiszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése