2011. február 10., csütörtök

Diane Krüger a "Glamour" címlapján

Diane Krüger egy Chanel dzsekiben pózol a Glamour magazin 2011-es márciusi számának címlapján. 

Itt olvashatjátok amit a 34 éves német származású színésznő megosztott magáról a magazinban:

A divat iránti szeretetéről: Én igazán, őszintén szeretem a ruhákat. Csinálni őket művészet és viselni őket egyfajta önkifejezés. Nagyon érzelmesnek találom, mert emlékszem pillanatokra az életemből - a kedvemre, ahogy éreztem - ezeken a ruhákon keresztül. 

Arról melyik volt az az alkalom amikor igazán kirúgott a hámból: A legnagyobb divatszerzeményem 6 évvel ezelőtt volt. Nem viccelek. Egész életemben szerettem volna egy Hermès Constance táskát és amikor leszerződtem Calvin Klein-nal úgy döntöttem eljött az idő hogy megengedhetem magamnak. És valóban kivert a verejték amikor kifizettem.

A barátjáról, Joshua Jackson-ról és a stílusáról: Együtt megyünk vásárolni. De tetszik neki. Bár határozottan nem kedveltem azokat a kék cipőket amiket másfél évig minden alkalommal viselt.

Házasságról és válásról amikor még fiatalabb volt: Anélkül hogy pesszimistán hangzana, megtanultam, hogy ne higgyek a házasságban. De hiszek a kötelezettségvállalásban. Szerintem nincs az a papír ami maradásra kényszeríthet.

Diane egy Daryl K pólót, J Brand rövidnadrágot és egy nyakláncot a Chanel-től.


Képek:

      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése