2011. augusztus 31., szerda

Jennifer Aniston, Demi Moore & Alicia Keys 'Glamour'

Jennifer Aniston, Demi Moore és Alicia Keys szerepel a 2011-es Glamour magazin októberi számának címlapján. 

Íme néhány infó amit megosztottak a magazinnal az általuk rendezett új rövidfilmek, a Lifetime's Five kapcsán:

Jen arról miért akarta ezt a projektet: Izgatott minket a kihívás, hogy megcsináljuk ezeket a rövid történeteket, annak ellenére, hogy a téma ellentétben áll a közönség elvárásaival. Szerettük volna megalkotni a dráma, a humor és a tiszteletlenség egyensúlyát, mert ez volt az ami segített a barátainknak, akik már szembenéztek ezekkel kezeléseik során. Olyan történeteket akartunk amik informatívak de nem nehézkesek. És persze ragyogóan megírt forgatókönyveket. Tulajdonképpen egész kicsi céljaink voltak. (nevet)

Jen arról hogy nem kell mindent elhinni a pletykalapoknak: Közel nincs annyi lopás, megszállottság, titkos hívások ex-pasiktól az éjszaka közepén, cselszövés és csalás, mint ahogy azt szépen el akarják hitetni velünk. A legtöbb egy nagy marhaság... habár szórakoztató.

Demi a figyelemfelkeltésről: Szerintem sokszor érezzük, hogy valami távol áll tőlünk, nem akarunk vele foglalkozni, mint például a mellrák is csak másokkal történhet meg, biztos nem velünk. Ez előtt a projekt előtt én sem igazán fordítottam kellő figyelmet erre. Szerintem azért jött ez a lehetőség az életembe, hogy engem is figyelemre késztessen. 

Alicia a filmjéről, Liliről mesél: Miután elolvastam a forgatókönyveket, ezt a történetet éreztem igazán fontosnak, olyannak aminek szeretnék a részese lenni. Azért választottam a Lilit, mert korombeli és megértettem a családi dinamikát. Azonnal tudtam mit tudnék kihozni belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése