2011. augusztus 31., szerda

Angelina Jolie 'Vanity Fair'

Angelina Jolie szerepel a 'Vanity Fair' októberi számának címlapján.

Íme néhány dolog amit a 36 éves színésznő megosztott a magazinnal:

Tervek a jövőre nézve: Nincs titkos esküvő, nem vagyok terhes és jelenleg nincs adoptálás sem folyamatban.

Partnere, Brad Pitt szakmai támogatásáról: Mindig is nagyon támogatott. De nagyon nehéz elválasztani a személyt aki szeret téged a kritikustól, szóval nem hiszem hogy ő a legmegfelelőbb személy erre.

Arról hogyan változtatta meg a In the Land of Blood és a Honey rendezése a színészi látásmódját: Brad szerint egy rémálom leszek... Volt egy remek tapasztalatom és úgy gondolja türelmetlen leszek majd a rendezőkkel, pedig én már eleve ilyen voltam. 

Filmje forgatókönyvéről: Elkaptam az influenzát... karanténban kellett lennem a gyerekektől két napig. Egy franciaországi ház padlásán voltam. Teljesen elszigetelve. Nem néztem tévét és nem olvastam semmit sem. Így hát elkezdtem írni. Megírtam az elejétől a végéig. Nem is tudom elképzelni hogy lehetne másként. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése