2011. február 16., szerda

Victoria Beckham az "Allure" címlapján

Felirat hozzáadása
Victoria Beckham látható az "Allure" magazin 2011-es márciusi számának címlapján. 

Itt olvashatjátok, amit a 36 éves fashionista megosztott magáról:

Az otthoni életéről: A mi otthonunk egy igazán boldog otthon. A gyerekek szaladgálnak és nevetnek és viccelődnek. Sokkalt többet mosolygok annál, mint amit az emberek gondolnak. Nincs annál jobb, mint Los Angeles-ben lenni a gyerekekkel, vacsorát főzni a férjemmel, eltölteni egy romantikus estét és kapni egy e-mailt, hogy Demi Moore, Madonna, Drew Barrymore, Blake Lively, vagy bárki más a vörös szőnyegen viseli a ruhámat. 

Arról, hogy Oprah az ő kollekciójából viselt egy ruhát: "Nagyon büszke voltam, egyből felhívtam az anyukámat."

Arról, hogy milyen kényelmesen érzi magát a bőrében: Most először érzem úgy, hogy azt kapod belőlem amit látsz. Ez vagyok én: több természetes haj, kissé kiegyensúlyozottabb öltözködés. Úgy érzem most szakmailag és magánéletileg is rendben van minden. Nem akadok ki azon, hogy öregszem, hiszen ezt együtt élem át a legcsodálatosabb férfival, akivel valaha találkoztam - a lelki társammal. Az élet egyszerűen csodálatos. 

Képek:

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése