2011. február 17., csütörtök

Liam Neeson az "Esquire" címlapján

Liam Neeson szerepel az "Equire" magazin 2011-es márciusi számának címlapján.

Itt olvashatjátok amit az 58 éves színész megosztott magáról:

Arról, hogyan birkózik meg felesége, Natasha Richardson elvesztésével: Úgy gondolom azzal éltem túl, hogy elmenekültem. Beletemetkeztem a munkába. Elég könnyű tervezni a munkát, a sok munkát. Elég hatékonynak bizonyul. De az a furcsa a fájdalomban, hogy nem lehet felkészülni rá. Azt gondolod a sok sírás után csak úgy vége lesz, túlteszed magad rajta, de ez nem működik. Csak úgy beléd nyilall az éjszaka közepén vagy mikor kint sétálsz, elégedettnek érzed magam és akkor hirtelen, bummm.

"Battleship" /A szupercsapat/ - beli szerepéről: Én vagyok a flotta admirálisa. De ezt kapd ki, Belfast-ban voltam ezen a nyáron, meglátogattam a családomat és az ügynököm felhívott és megkérdezte. Olvastad? Készen állsz? Erre én, mégis mire? A forgatás nem tart decemberig. Erre én, nem, nem, nem, most szeptember van. De hát szükségük van rám jövő hét szerdán! Teljesen kiakadtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése