2011. február 10., csütörtök

Lady Gaga a "Vogue" címlapján

Lady Gaga látható a "Vogue" 2011-es márciusi számának címlapján.

Itt olvasható amiket a 24 éves pop fenomén megosztott a magazinnal:

Arról, hogy milyen volt zenekedvelőnek lenni gyerekként: Furcsa voltam, hangos kisgyerek aki csak leült a zongorához és egy Beethoven darabot gyilkolt. 

Arról, hogyan látja magát, mint előadóművészt: Tisztán, zenei szempontból azt gondolom nagyszerű előadóművész vagyok. Egy tehetséges szórakoztató. Szerintem nekem van az egyik legjobb hangom az iparágban és az egyik legnagyszerűbb dalszövegíró is vagyok. Nem sorolnám magam a legnagyszerűbb táncosok egyikéhez, de igazán jó vagyok abban amit csinálok. Szerintem rendben van, ha tisztában vagy önmagaddal. 

A "kis szörnyeiről": Látom magamat bennük. Én egy rossz, lázadó, rosszul sikerült ember voltam - és még mindig az vagyok - kiosonások, klubbokba járás, drog, alkohol, idősebb pasik, fiatalabb pasik. 

Az azonnali kelégülésről amelyet a rajongók okoznak: Néha a színpadon lenni olyan, mint szexelni a rajongókkal.

Képek:

       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése