2011. február 10., csütörtök

Katy Perry az "Elle" címlapján

Katy Perry látható az Elle magazin 2011-es márciusi számának címlapján.

Itt elolvashatjátok amit a 26 éves pop sztár megosztott magáról a magazinnal:

A hírnév előtti életéről: Semmi nem ment könnyen, de adtam magamnak egy idővonalat. Azt gondoltam rendben van ha nem tudom ezeket véghezvinni 25 éves koromig, csak férjhez megyek, kipottyantok pár gyereket és kézműveskedem.

A sokat emlegetett alakjáról: Általában 130 font körül voltam, ami teljesen jó volt nekem. De amikor gyerek voltam ugyanehhez a magasságomhoz több mint 145 font ot nyomtam. Ehhez ráadásul még hatalmas melleim is voltak amivel nem tudtam mit kezdeni. Mindig is úgy akartam kinézni mint Kate Moss. 

Férjével, Russel Brand-el való kapcsolatáról: Minden nagyon gyorsan történt. Már az elején elmentünk minden felszínes cucc mellett. És azóta sem volt egy unalmas pillanatunk sem.

Arról hogyan működik a kapcsolatuk: Mindkettőnknek szüksége van az egyensúlyra és mi megadjuk ezt egymásnak. Nem arról volt szó, hogy megszelidítettem, ahogy mindenki mondja - jó volt az időzítés.

Katy egy selyem dzsekit visel, szatén inget és nadrágot, pitonbőr övet a Gucci-tól, La Perla melltartót Jean Paul Gaultier kollekciójából és egy vörös arany fülbevalót a Van Cleef & Arpels-tól.

Képek:

       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése