2010. november 17., szerda

Michelle Monaghan a 'Women’s Health' címlapján

Michelle Monaghan csak úgy ragyog Blumarine ruhájában a 'Women's Health' magazin decemberi számának címlapján. 

Íme néhány részlet az interjúból amit a 34 éves Due Date sztárja osztott meg magáról:

Színésztársáról Jake Gyllenhaal-ról akivel együtt szerepelnek a Source Code-ban (2011): "Rengeteget tanultam tőle az egészségről és a fitneszről. Minden nap Montreal-ban forgattunk és olyan étteremben ettünk, ahol nyers élelmiszereket szolgáltak fel. "

A Hollywood-ba való költözésről: "Egyik pillanatban még egy fiatal nő vagy egy Iowa-i kisvárosból és hirtelen filmsztárokkal csókolózol. A mindenit, ez egy kemény meló!"

Arról, hogy milyen dolgozó anyának lenni: "A konyhapultomon van egy KitchenAid mixer, egy bili és egy kisebb halom forgatókönyv. Ezzel szerintem elég jól összefoglaltam mindent. Én egyszerre vagyok háztartásbeli, bili oktató és részmunkaidős trónkövetelő."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése