2010. november 18., csütörtök

Heidi Klum a 'Self' magazin címlapján

Heidi Klum csak úgy ragyog Blumarine ruhájában a 'Self' magazin decemberi számának címlapján.

Íme néhány interjú részlet, amelyet a 37 éves modell osztott meg magáról:

A méltósággal való megöregedésről: "A legfőbb szépségtitok egy öregedő nőnek az, hogy ne legyen túl vékony! Az mindig jobb ha van egy kis hús a csontjaidon. Amikor csak izom van, akkor előbb utóbb nagyon sovány lesz az arcod és 5-10 évvel idősebbnek fogsz kinézni. Nem gondolom hogy idősebbnek lenni jobb vagy rosszabb; csak más. Változol és ezzel minden rendben van. Az élet csupa változás. Én nem aggódom emiatt, így nem is rohanok egy kis botoxért sem. Lehet idővel ez változni fog, de nem hiszem. Jól érzem magam a bőrömben, így nem zavar ha megjelenik pár ránc az arcomon."

Arról, hogy miért olyan erős még mindig a házassága Seal-el: "Egyik része annak, hogy miért vagyunk olyan jók együtt az az hogy sok dologban különbözünk. Én gyors vagyok és nem szeretek egy helyben ülni sokáig. A férjem viszont a legtürelmesebb ember, akivel valaha találkoztam. Órákig képes magyarázni valamit a gyerekeknek én meg csak azt mondom: 'OK, ez úgy van ahogy van.' Mindketten nagyon kreatívak vagyunk. És bár különböző a vérmérsékletünk, de szeretjük, tiszteljük és bízunk egymásban."

A képeket itt tudjátok megnézni:

      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése