2010. november 16., kedd

Christian Bale az 'Esquire' címlapján

Christian Bale (36) az Esquire magazin decemberi számának címlapján.

Néhány részlet az interjúból:

Arról, hogy miért nem akar beszélni a családjáról és a magánéletéről: "Hihetetlenül büszke vagyok a családomra. Tökéletesen igaz rám mint apára az a közhely, hogy a végtelenségig tudnék boldogan beszélni a lányomról, de nem akarom, hogy az emberek tudjanak erről..... nem akarom, hogy az emberek ismerjenek engem. Mert ez elrontaná a munkámat. Mert ha én tudok valakiről valamit, akkor nem csak mint egy karaktert fogom nézni.

A színészről akit csodál: "Chris Farley fenomenális volt. A Beverly Hills-i nindzsa lesz mindig is az első helyen számomra. Egyszer megnéztem a filmet két éjszaka egymás után és sírtam a nevetéstől minden alkalommal. Ez a srác egy jelenség volt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése